LA-law

A+ A A-

@LALawReport

         

Newsroom

Tweet-marketing

‘Tweet-marketing; aanhakend een reclame-boodschap twitteren’, Ars Aequi, maart 2011, Babette Aalberts en Dieuwke Levinson-Arps. Over de Mediawet en de nieuwe sociale media; wanneer door middel van Twitter door derden aanhakend geadverteerd wordt bij redactionele uitingen van de media-instellingen, en deze uitingen (dreigen te) vercommercialiseren. 
Tweet-marketing
Voor het openen van pdf-bestanden heeft u Acrobat Reader nodig.


Zoutrif - Pagina 199

  M. Sluis - 2008 - 280 pagina’s
 Ik pak de hoorn van de haak. 'Advocaat Levinson-Arps,' zegt mijn secretaris in de andere kamer. 'Geef maar door.' 'Dieuwke!' roep ik in de telefoon. 'Wat heb je me te vertellen?''Ik heb goednieuws en slecht nieuws,' zegt ze rustig. ...

                  books.google.nl - Boekoverzicht - Voorbeeld

Copyright @ LA-Law.NL. Alle rechten voorbehouden. All rights reserved.